Specjalizacja to klucz do sukcesu w skutecznej promocji usług fryzjerskich

Na ulicach polskich miast pojawia się coraz więcej zakładów fryzjerskich, oferujących mieszkańcom różne typy zabiegów pielęgnacyjnych i stylistycznych. Wyspecjalizowani fryzjerzy, którzy zdobyli sobie stałych klientów, regularnie powracających na wykonanie okresowego strzyżenia lub pielęgnacji włosów, zapewne utrzymają się na rynku. Jak jednak nowo otwarte placówki mogą wywalczyć sobie przewagę nad konkurencją?

Wydaje się, że klucz do sukcesu stanowi specjalizacja, która ułatwia skuteczną promocję, pomaga fryzjerowi w doskonaleniu warsztatu, oraz przyciąga niszowych klientów. Warto więc reklamować np. usługi fryzjerskie dla pań, panów czy nawet dzieci. Można również wyróżnić się wśród konkurencji oferowaniem specjalistycznych procedur, takich jak farbowanie włosów, wykonywanie pasemek lub trwałej, przedłużanie włosów, golenie albo pielęgnacja brody i wąsów.

Niektórzy fryzjerzy specjalizują się również w strzyżeniu i modelowaniu włosów w określonym stylu, np. retro, afro, wiktoriańskim, lub naśladują fryzury znanych postaci ze świata kultury, telewizji i sportu. Ciekawą niszę rynkową można wykorzystać oferując usługi fryzjerskie polegające na pielęgnacji osłabionych lub cienkich włosów. Fryzjer stosuje w tym celu specjalne maseczki i kąpiele odżywcze, olejki, masaże skóry głowy, oraz zabiegi relaksacyjne.

Aby zdobyte umiejętności i unikalny warsztat usługowy zostały w pełni wykorzystane podczas pracy z klientami, warto zadbać o skuteczną promocję. Sposobów na reklamę jest mnóstwo, poczynając od darmowych ogłoszeń i własnej strony internetowej, poprzez banery i ulotki, aż do współpracy z portalami zniżkowymi. Trzeba tylko zadbać, aby wybrana specjalność fryzjera pojawiła się w każdej formie przekazu reklamowego, najlepiej w formie zgrabnego hasła, które łatwo zapada w pamięć.

Jak w każdym biznesie, taki i we fryzjerstwie najtrudniejsze są początki. Gdy jednak zdobędzie się już zadowolonych klientów, którzy nie tylko powrócą ponownie do zakładu, ale i polecą go znajomym, będzie coraz łatwiej rozkręcać biznes. Na usługi fryzjerskie wysokiej jakości zawsze jest popyt, trzeba tylko skutecznie dotrzeć do zainteresowanych osób w okolicy.

Dodaj komentarz

scroll to top