Historia firmy
Firma Deutz powstała w 1864 roku w Kolonii. Znana była z produkcji silników, natomiast jej założycielem był wynalazca czterosuwowego silnika spalinowego Nikolaus Otto. Dzięki współpracy z firmą handlową Fahr udało im się z powodzeniem wejść na rynek sprzedając silniki, a później traktory oraz maszyny rolnicze. Firma miała swój udział w produkcji wozów pancernych podczas II wojny światowej.
Deutz nie poprzestał na samej produkcji i dystrybucji silników, ale oprócz tego dodał do swojej oferty usługę regeneracji silników spalinowych. Program ten nazywany jest XChange i umożliwia wymianę zużytego silnika na nowy, lepszy niż dotychczasowy. Regeneracja ma za zadanie przywrócić jednostkom taki stan, jaki mają nowe silniki Deutz. Po procesie renowacji silniki zostają poddane szczegółowej kontroli jakości przez profesjonalnych kontrolerów specjalizujących się w dziedzinie silników spalinowych.
Na czym polega program Xchange?
Ideą całego programu Xchange jest to, że w zużytych silnikach nadal znajdują się sprawne części, które mogą zostać poddane przeróbkom lub posłużyć w innym modelu silnika. Jest to swoista forma recyklingu, dzięki której części nie marnują się, a zamiast tego są ponownie wykorzystywane w fabrykach silników. Zanim jednostka zostanie dopuszczona wszystkie jej elementy muszą przejść testy oraz kontrole techniczne, które przeprowadzane są pod dużym rygorem.
Części, które są stare i zużyte wymienia się w silnikach na nowe, stworzone zgodnie z najnowszymi technologiami. Dzięki takim zabiegom stary, odrestaurowany silnik zdobywa lepsze parametry, staje się nowocześniejszy i bardziej wytrzymały, niż ten, którym był pierwotnie. Wymiana części w starym silniku i sama jego restauracja pozwala zaoszczędzić bardzo duże kwoty względem zakupu nowego silnika. Dzięki ulepszonej technologii jakość pracy takiego silnika jest zdecydowanie wyższa. Dodatkowo osiągają one większą niezawodność, którą gwarantują liczne kontrole jakości i testy wykonywane przed oddaniem silnika do użytku.
Do czego można użyć silnika po renowacji?
Silniki po przejściu renowacji mogą być przeznaczone do różnego rodzaju maszyn z różnych roczników. Zregenerowany silnik nie musi koniecznie trafiać do nowej maszyny – może to być wieloletni egzemplarz. Serwis regeneratorski daje kilkuletnią gwarancję na jakość oraz działanie zregenerowanych silników. Oprócz silników serwisanci proponują wymianę dodatkowych części uzupełniających na nowe, takich jak koła zamachowe, rozruszniki, alternatory i inne ważne elementy składy maszyny.
Dzięki silnikom Deutz dostępnym między innymi na https://www.bthfast.pl/ oraz możliwości regeneracji starych egzemplarzy i wymiany w nich części na te oparte na najnowszej technologii, możemy nie tylko oszczędzić pieniądze, ale również uratować wiele surowca, który zostanie wykorzystany powtórnie. W ten sposób dbamy nie tylko o własny budżet, oszczędzając na nowym silniku, ale również o otaczające nas środowisko. Dodatkowo zyskujemy gwarancję jakości oraz niezawodność silnika wykonanego przez profesjonalistów.